Thursday, April 2, 2015

Sukan Muhibbah sesi 2014/2015






Kaherah, Sabtu 28hb Mac, 2015 - Majlis Sukan Muhibbah Badan Kebajikan Penuntut Brunei Darussalam di Kaherah sesi 2014/2015 telah diadakan di Nadi Riyadhi, Madinat Nasr.



Hadir selaku tetamu kehormat majlis, Puan Hafizah Al-Islam binti Awang Mahani, Kuasa Usaha Sementara Kedutaan Negara Brunei Darussalam di Republik Arab Mesir,Kaherah.


Majlis perasmian sukan muhibbah ini dimulakan dengan bacaan surah al-fatihah, nyanyian lagu kebangsaan Negara Brunei Darussalam dan sesi pemanasan badan sebelum acara telematch bagi mahasiswa dan mahasiswi diteruskan.

Acara diteruskan dengan pengumuman dan penyampaian hadiah bagi Sukan Tahunan dan Sukan Muhibbah sesi 2014/2015 yang disempurnakan oleh tetamu kehormat majlis.


Rumah Kerawai merupakan johan bagi Sukan Tahunan dan Sukan Muhibbah bagi sesi 2014/2015, manakala naib johan dimenangi oleh rumah Surun dan tempat ketiga disandang oleh rumah Naning. Majlis diakhiri dengan bacaan doa selamat yang dipimpin oleh Ketua Unit Agama dan Akhlak Ustaz Muhammad Ammar Fashan bin Ahmad.


Untuk melihat gambar-gambar pada majlis tersebut, إضغط هنا

No comments:

Post a Comment